Back from the dead


Sommaren är över. Imorgon har jag min första föreläsning för terminen, och jag tänkte försöka börja blogga... igen.

Sammanfattning av sommaren:
JOBB, familj, gamla fina vänner, varmt, kallt och mammas mat.

När jag kom tillbaka till Uppsala i onsdags kändes det ganska tungt. Fönstret i mitt rum gick inte att stänga (= kallt!), det var stopp i avloppet i den gemensamma duschen och när jag efter en kall natt och en improviserad dusch över handfatet bestämt mig för att handla mat så hade mina nya grannar tagit upp ALL plats i kylskåpet! Yay, peppad student!

Men redan dagen efter blev både fönstret och avloppet fixat + att jag fick en plats i kylskåpet, så nu är jag back on track! :)


På anslagstavlan i det gemensamma köket. Ytterligare kommentarer överflödiga.

På torsdag anländer Emilia till Uppsala och vi påbörjar vårt äventyr till Barcelona! Efter 4 dagar i skolan förtjänar jag lite semester ;)


Såå, det var väl allt för nu. I'll be back, bitches! 


Kommentarer
Postat av: Jenny

2010-09-02 @ 23:36:30
URL: http://j
Postat av: Jenny

Kul att bloggen drar igång igen, var på tiden ;)

hoppas ni får det kul i barcelona! :)

2010-09-02 @ 23:39:35
URL: http://jennywidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0