Pizzatajm!


Insåg idag att jag inte har ätit pizza sedan jag flyttade hemifrån. Hemma på Alnö fanns en pizzeria med glutenfri pizza en kort bilfärd bort. Är helt övertygad om att det finns även här i Uppsala, men jag: (1) orkar inte leta upp den och (2) har ingen bil!

Så länge den närmsta pizzerian inte bjuder på glutenfri pizza, så blir det inte av. Jag bestämde mig därför för att ta saken i egna händer denna afton!


Inte ett mästerverk, men gott smakade det!

Banan, räkor och oliver må vara en udda blandning, men he funkar! :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Men åh, nu blev jag jättesugen på pizza ju! :O

2010-02-27 @ 01:33:34
URL: http://jennywidmark.blogg.se/
Postat av: Emma

Den såg inte så dum ut faktiskt ;)

2010-02-27 @ 11:36:36
URL: http://deadesign.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ser väldigt gott ut :) bra jobbat!

2010-02-27 @ 18:07:41
Postat av: G-banger

inte illa, inte illa! ;D

2010-03-01 @ 11:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0