Crucified Barbara


Kul att Crucified Barbara gick vidare i melodifestivalen! Jag hade hoppats på en hårdare låt, men den var helt okej :) Såg dem live förra sommaren och har blivit ett hängivet fan, även om jag vanligtvis inte lyssnar särskilt mycket på den här sortens hårdrock. De är grymt sköna individer, gör skön musik och bevisar att tjejer också kan rocka och inte bara vara sångare i opera metalband!

Här kommer ett smakprov från deras senaste skiva från 2009:



Crucified Barbara – Pain And Pleasure


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, den var lite mesig, den låten XD Skulle inte klara sig så bra i eurovision :P

2010-02-21 @ 22:19:22
Postat av: G-banger

Ja lite mer klös tyckte jag det kunde ha varit för sjutton! Men Klara Force och Darin verka ju ha funnit varandra iaf ;D

2010-02-23 @ 21:28:15
Postat av: josefine

Svar: Min kusin som bor där, hittade den :)

2010-02-25 @ 19:19:37
URL: http://johosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0