Valborg

Valborg i Uppsala var galet!

Morgonen började med forsränningen. Jag blev riktigt imponerad - Jag hade föreställt mig att folk skulle ta sig fram på enkla flottar, som eventuellt var pimpade med lite glitter, men ack så fel jag hade! Vissa flottar var visserligen lite enklare, men de flesta var underbara kreationer!
_________________________________________________
Fyra klasskamrater till mig. Grymt snygg flotte! Ni ser väl vad de föreställer?



Ett annat skönt gäng. Jag diggar årorna!

Dagen fortsatte sedan med picknick i park, beach volleyboll, lyssnande på tal utanför Uppsala slott och sedan tur in på stan. Fylla och cykelpoliser överallt. Uppsala nästa Valborg? åh ja!



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag diggar den sista flottan xD

2010-05-04 @ 08:18:14
URL: http://araifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0